Music

wtorek, 14 lutego 2017

Ulewy na Pustyni????

Image result for deszcz na pustyniCzy na środku pustyni kiedykolwiek pada?
Tak. Ale tylko w zimie.

Jak bardzo?
Tak ze 100/10. Jak pada to są ulewy. Takie ulewy że się ludzie pod mostami na autostradzie topią!!!
Tak bardzo pada że na drogach są jeziora!

Image result for rain in saudi arabiaWłaśnie w tym tygodniu tak pada.
Ostatnio taka była burza że mi okno balkonowe otwierało dopuki nie postawiłam tam krzesła.

Wyobraźcie sobie:
Jesteście w ciepłym, przytulnym łóżeczku, czytacie sobie ciekawą książkę na dworze ciemno, błyskawice błyskają daleko. Grzmoty trzaskają o szybę i jesteś zanurzona w książce a tu nagle słychać jak się powoli drzwi otwierają. Myślisz że to w twojej głowie, ale znowu to słychać ale tym razem jeszcze słychać hałaśliwe miauczenie kotów przed domem. Patrzysz w stronę okna i myślisz o najgorszych rzeczach. Biegniesz na dół, skarżysz się tacie a on cię wyśmiewa że myślisz że to duchy, a ty myślisz że to człowiek który albo chce cię zbić albo porwać. Biegniesz spowrotem na górę do pokoju mamy i jej mówisz. Ona idzie do twojego pokoju i blokuje drzwi krzesłem ale ty dalej nie możesz spać.

Trochę brzmi jak najnowszy horror który widzieliście w kinie z koleżanką i pod koniec całe drzałyście ze strachu.

Mieliście jakieś traszne przeżycie?

Dozobaczenia
Weronika

1 komentarz:

  1. Współczuję :((((
    A te kotki ja nie wiem nie mogłabym uch zostawić 🐈 u mnie też teraz czesto pada ale nie są to tropikalne ulewy tylko bardziej zamglony angielski deszczyk. Ja bardzo lubię czytać w taką pogodę choć w burze nie potrafie :( oby szybko przeszły te opady!
    Pozdrawiam cieplutko 😘😘💞💞💞

    OdpowiedzUsuń