Music

wtorek, 14 lutego 2017

A to choroba!!!

Według mnie pech to jedno, ale taki super pech jak choroba, to już za dużo!!!
Image result for gymnastics clipart silhouette jump
Dziś obudziłam się chyba o 5 rano!!! Obudziło mnie moję obolałe gardło, czułam jakbym miała coś zatkane w przełyku. To chyba nie jest normalne! A najgorsze jest to że dzisiaj miałam iść na gimnastykę! Czekam na gimnastykę przez cały tydzień żeby dowiedzieć się że jestem chora!

Czy to nie może być najgorszy pech życia? Dla mnie chyba tak.
Ale jak tam u was? Jakie są dla was najgorsze pechy?
Oprócz tego jest okropna pogoda!

Pozdrowienia z ulewy,
Weronika

2 komentarze:

  1. Ja byłam chora orzez większoć tygodnia leżałam
    W łóżku ehhhh. To naprawdę okropne :( zrobisz posta o swoich ćwiczeniach gimnastycznych i tym co już umiesz ??? :) życzę duuuużo zdrowia :*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komętarz i już się zabieram do pisania!
      <3 <3 <3

      Usuń